awesomebitch

2011-02-16
17:39:15

onsdag.

Känns som att tiden springer iväg, snart är det ju skola igen!
De dagarna som har gått på lovet iaf har varit soft.

Lördag - drack lite med Melissa och några, sov hos henne :')
Söndag - Va med Melissa och chillade, träffade rikard en stund ♥
Måndag - Melissa igen, chillade igen. Sov hos rikard ♥
Tisdag - Hem från honom, direkt hem till syster, sov där, mys :')
Onsdag(idag) -
Så kom jag hem från syster, duschade osv och har bara slappat, sen om någon/några timmar kommer rikard hit till mig ist, och ska sova här hihi. Sen imorgon kommer folket från borås ju, och på fredag/lördag ska jag vara med Melissa igen. Alltså ett chill lov, har inte gjort mycket. Men i helgen får de allt hända något iaf tycker jag! Nu ska jag gå och äta mat, sen titta lite på desperate housewives! So long! : )


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: