awesomebitch

2011-02-28
16:07:31

ny dag, ny vecka, nya möjligheter.

Idag är de Måndag igen. En hel ny vecka framför oss då :)

Självklart blev det att gå till skolan idag, och de va faktiskt skönt. Känns som om att jag inte har träffat allt folk där på mååånga veckor, även fast det bara har varit en helg emellan! Kändes bra att bara gå runt och tjöta med alla som vanligt, och har varit på jättebra humör nästan hela dagen hihi! Bra de :)

Idag ska jag slappa hemma framför datorn/film, och plugga till ett matteprov jag har på torsdag, sista "vanliga" provet vi har i 9an! Sen är de dags för alla andra nationella, i svenska har vi ju redan haft de. Är jätte nervös för just nationella i matte, hoppas verkligen att jag klarar de :<

Nej nu ska jag kolla fb en snabbis, sen slänga mig i sängen framför en film!
Vi hörs :)

usch vad jag saknar min lilla bebis, som ska bli pappa nu haha grattis typ ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: