awesomebitch

2011-12-06
22:02:20

sweet dreams

Som vanligt den här tiden ligger jag hemma i sängen och kollar facebook, läser bloggar och lite sånt där innan jag ska sätta på en film att somna till. Skulle egentligen träffa min älskling idag men sen gick det inte, så vi får ses på torsdag eller i värsta fall fredag istället. Saknar ju honom något enormt :(! Känner mig så tom när han inte är i närheten, orkar inte och har ingen lust att träffa folk eller göra någonting, knepigt. Aja, ligger och smsar med gullungen nu, det gör mig i alla fall på bättre humör och får mig att sakna honom liiite mindre :*
Nu blir de en sista cigg och sen natti!

får drömma om kusten och hoppas på att vakna upp och se det här igen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: