awesomebitch

2011-12-01
21:20:49

smiley=)

Orkar inte vara social när det ändå inte händer så mycket om dagarna, är med Matte typ varje dag bara så, hehe. Har egentligen ingenting att berätta nu heller, bara lite allmänt svammel. Känner mig så trött på allting, önskar att man kunde lägga sig under en sten och sova i ett par år, men det går ju tyvärr inte. Så måste försöka ta tag i mitt liv igen, visa att jag kan när jag vill. Har i alla fall börjat somna tidigare och det är skönt, somnar vid halv 11-11 nu för tiden och det märks att det gör stor skillnad på humöret :) Så nu tänkte jag faktiskt lägga mig snart, ska bara gå ut med disken, byta om, ut och ta en sista cigg och sen krypa ner framför en film, myyys!

Min första tatuering förresten, får se om den får sitta där föralltid som ett minne eller om jag tatuerar över den med en större som jag vill ha över hela höften =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: