awesomebitch

2011-12-18
22:16:50

sitter här i sängen som alltid..

Har ingenting att göra, så tänkte passa på att blogga nu medans jag ändå har tråkigt hähä. Har tillbringat hela helgen med Matte, i fredags sov han hos mig, då blev de film och mys osv, dock så kände jag mig taskig som bara totaldäcka jättetidigt haha, sorry ;) Sen på lördagen åkte jag med honom hem till hajstorp, sov där tills idag. Blev film och så igen, dock så kollade vi på skräckfilm och de va inte så smart gjort mitt på natten mitt ute i ingenstans. Haha jag som är så rädd av mig tvingade honom att följa med mig ner på toa när jag skulle kissa. Så ett bra filmtips är Uninvited (tror jag den hette), sjukt läskig och helt jävla störd!
Sen idag har vi typ slappat och han har tatuerat sig, snubben som tatuerade hade världens sötaste chihuahua, blev tok kär i den och satt och smålog för mig själv dom timmarna jag satt och kollade på den. Det var i alla fall en underbar helg! :) Sen har jag inte gjort så mycket mer ikväll, suttit vid datorn och degat, käkat kvällsmat och tvättat håret. Och nu ska jag klä av mig, krypa ner i sängen och titta på en film tills jag somnar. Imorgon blir det upp 07 igen, men känns skönt att det är sista vanliga skoldagen! ♥

Tagen på julafton förra året, nu är de bara sex dagar kvar ju!
Mina underbara syskon♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: