awesomebitch

2011-12-30
23:09:57

shulululu

Har precis varit på donken med matte och hans mormor, blev en choklad milkshake medans tjockisen tryckte i sig 20st såna där kycklingsaker haha. ;) Innan det blev det inköp på oxen, nudlar, glass och maschmallows, namnam ♥
Idag har varit en rätt lugn dag ändå, va nere och köpte cigg osv annars så har vi slöat hemma hos mig, skönt att ha såna dagar nu när man är ledig. Såå.. vad var det mer? Juste imorgon är det nyår (!!!?) redan, sjukt hur fort det här året har gått. Förstår inte hur tiden alltid bara springer iväg bara sådär :o aja så är de, nu ska jag och matte försöka fixa internet på min andra dator så att vi kan spela LoL. hehe, vi hörs väl senare eller någon annan dag när jag har lust :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: