awesomebitch

2011-12-31
23:18:27

Nyår!

Om mindre än en timma blir det ett nytt år, året då jorden ska gå under! Bäst att passa på att leva sitt liv innan vi dör då, eller vad säger ni? ;) hehe. Firar nyår med älskling på hajstorp, blir att skjuta raketer osv (eller jag står och gömmer mig och dom skjuter). Blir en nykter nyår, lika bra det. Det sägs ju att så man mår första dagen på året så kommer resten av året bli, tycker synd om er som vaknar upp bakfulla haha! Blir ändå skönt att vakna upp pigg och glad, har blivit för mycket alkohol det här året känner jag. :p

Hur har 2011 varit annars då? För mig har det väl varit upp och ner, men känner att jag själv har gjort stora framgångar även fast vissa andra kanske inte märker av det. Jag tycker i alla fall att det är stor skillnad mot vad jag var för person för ett år sen. Så det har väl i stort sett varit ett bra och lärorikt år. Får hoppas att nästa år blir bättre, att man har mindre att tänka på och helt enkelt är gladare! Men det tror jag nog hehe.

Nu ska jag lämna över datorn till älskling en stund, sen ska väl vi gå ut och röka, sen gå upp på rummet en stund och mysa tills det är dags att gå ut och skjuta raketer =)

Lärt känna så många underbara människor också, det får vi inte glömma


GOTT NYTT ÅR!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: