awesomebitch

2011-12-03
00:08:05

jag är den jag är, inte perfekt.

Ligger hemma i sängen och segar, vet inte riktigt vad jag är på för humör, går upp och ner som en jojo. Som vanligt en jävla massa tankar som snurrar runt, ångest. Fan ska jag göra med mitt liv? "Vet inte" är det enda svar alla får när dom frågar mig, för ärligt talat så har jag ingen aning. :/
Slutade att planera min framtid för snart 3 år sen, har bara tagit dagarna som dom kommer, och har insett att det inte funkar i längden.. Måste bara hitta orken till att ta tag i allting igen, inte lika lätt som det låter. Men måste försöka, inte för min egna skull utan för andras. För jag har ingen ork att bry mig om hur mitt liv slutar, hade stora planer förr men dom försvann med åren. Vill bara inte ställa till problem för andra som jag tyvärr gör, inget jag är stolt över direkt. Hmmm...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: