awesomebitch

2011-08-02
16:30:01

surt

Har åkt på en ögoninflammation i högra ögat. Första dagen vaknade jag upp med kladdigt och rött öga på morgonen hemma hos viktor, när jag hade sköljt ögat så gick det över. Därefter fick jag det igen på natten, det rann bara hela tiden, sen på morgonen när jag hade gått upp blev det lite bättre iaf. Trodde det skulle vara bättre idag, för kunde öppna ögat på en gång när jag vaknade. Men de är fortfarande rött, svullet och rinner så fort de är lite för ljust. Har suttit med solglasögon framför datorn, men just nu försöker jag vänja mig att gå utan dom. Fick noviform av syster förut, alltså ögonsalva, har inte märkt någon skillnad än i alla fall, bara att jag ser suddigare. Men det stog i bruksanvisningen att salvan lägger sig som en hinna över ögat i en tid, att man ej ska köra bil eller liknande så de är nog ingen fara. Hoppas att de blir bättre snart! Vill ju ut i solen...

Annars gör jag inte så mycket, ligger och väntar på att meiia ska bli färdig och komma hit. Sen sa vi ner till stan och köpa cigg, vet inte hur jag ska orka va ute i ljuset men det löser sig på något sätt haha.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: