awesomebitch

2011-08-19
00:14:32

mindfucked

Har ni varit med om när massa olika känslor ramlar över en när man minst anar det, känslor som man inte ens visste att man hade? Det va jag med om alldeles nyss. Jag trodde inte att jag kunde sakna den tiden längre, men nu känns allt helt kaos i min hjärna. Kommer ihåg hur komplicerat allting va emellanåt, även hur underbart det va trots det. Hur vi verkligen trodde på en ljus framtid, men att vi släppte taget. Tror det va ett enormt misstag och nu 7 månader senare är ändå allt för sent för att rättas till. Trodde verkligen att jag hade glömt allting, glömt hur det kändes på den tiden, men tydligen inte.

Denna bilden ger mig så sjukt många minnen, glömmer aldrig ögonblicket då jag tog den, glömmer aldrig resten utav den kvällen. Glömmer aldrig någonting utav hela den sommaren. Alla tårar och sura miner va värt för resten va underbart.


Kommentar:
#1: Nina

finns här om du vill prata <3

2011-08-19 @ 11:09:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: