awesomebitch

2011-08-09
23:58:01

LoL kommer ge mig lungcancer

Har suttit och spelat LoL, och den senaste jag spelade med lacka jag ur totalt på! Han va helt dum i huvudet, jag skulle tydligen möta två styckna gubbar ensam, dom va på level 7/8 medans jag va på 5! Bara för att han inte ville gå ensam och dö, men tydligen ska jag göra de för hans skull... LoL kommer ge mig lungcancer om man ska bli så sur att man måste ta en cigg varje gång. gaah! Dessutom har jag inga cigg längre, och får inte pengar förrän om två veckor, vet inte hur fan jag ska överleva. Kommer va på sjukt dåligt humör och inte vilja gå ur sängen ens en gång.. Känner att jag behöver annat att tänka på just nu innan jag kokar över. Ska ut och ta en cigg med Malin snabbt, om hon nu har :)

choklad gör mig glad, t.o.m den är slut :(


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: