awesomebitch

2011-08-31
11:27:07

klagarN

Alltså vem vill inte vara omtyckt? Alla vill de. Men ärligt talat så tycker jag att det börjar bli lite smått jobbigt, är inte van vid sån uppmärksamhet som jag har fått den senaste tiden. Det är jobbigt att flera personer säger att dom gillar mig mer än vän, i alla fall när jag inte känner någonting tillbaka för någon utav dom. Drar tydligen till mig bad boys har jag märkt också, vet inte hur? Jag vet vad jag vill, och det kan jag inte få just nu. Men kanske någon gång längre fram i tiden och de tänker jag vänta tills! ifall det blir som jag hoppas så är de värt de. ♥

Är förresten lite småsugen på att färga håret brunt igen,
fast kanske ljusare den här gången?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: