awesomebitch

2011-08-23
21:54:29

första skoldagen.

Idag började skolan igen då, gick faktiskt jätte bra. Jag va sjukt nervös när jag kom dit, och inte ens visste vart man kom in i vadsbohallen. Som tur va kom precis massa kompisar från gamla skolan (dessutom två av dom som också skulle gå iv) som jag hängde på. Så nu har jag fått träffa min klass, verkar helt okej. Måste dock stå ut med några killar från gamla klassen/gruppen som stör på lektionerna jämt, jag hoppas verkligen att dom har mognat till lite under sommarlovet! Imorgon är jag ledig, torsdag har jag samtal med min mentor 11:30 och på fredag börjar lektionerna, bra start på läsåret tycker jag! :)

Efter skolan har jag hängt med folk nere på stan nästan hela dagen, trots att jag va så trött att jag hade lust att lägga mig ner och sova mitt på torget haha. Men ja, imorgon får vi se vad som händer eftersom de flesta ska till skolan och jag antagligen ska sitta hemma så länge och spela LoL eller liknande :p de märker vi.

Jag och Johanna nere på stan någon annan dag :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: