awesomebitch

2011-08-22
22:55:56

Rix fm-festivalen va grym, kommer några bilder osv imorgon när jag har tid!

Jag känner en person som är sjukt söt och helt underbar. En gång när jag va sur på honom, kunde jag inte ens ta ut de över honom, för så fort han kom in i samma rum sprack hela jag upp i ett leende. Det känns som att hela hans positiva energi fyller mig med glädje inifrån och ut. Kan inte låta bli att va glad och le när han är i närheten, hans röst som går som en varm våg igenom hela kroppen. Hans namn går igenom mitt huvud hela tiden, om och om igen. Vad jag än tänker på så leder tankarna till honom på ett eller annat sätt. Har märkt att folk tittar konstigt på mig när jag får sms, ser hans namn på skärmen och får ett glädjeryck i hela kroppen haha. Förstår inte när och hur det blev såhär?

"För jag känner såhär, jag tror jag är kär, känslorna bubblar inom mig. "


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: