awesomebitch

2011-08-16
23:53:07

16 augusti

Helt okej dag, vaknade upp hemma hos Andreas imorses med hans kompis och Malin. Efter någon timme drog alla hemåt, väl hemma fick jag två cheesburgare namnam. Efter det gick jag över till Malin och fixade iordning mig lite smått. Sen ner till mariestads pizzerian för att hon skulle äta, fick dessutom smaka en bit, va så mätt så jag trodde nästan att jag skulle rulla framåt haha. Sen kom även Meiia och vi gick ner till torget och träffade massa sköna människor! Fyndade ett par skitsnygga jeans för 10kr, helt sjukt haha. Iaf efter det åkte jag och Meiia till syster och va sociala, satt och skrattade åt gamla videosar så att vi nästan kissade på oss haha. ♥ Sen har jag bara varit hemma hela kvällen och träffat Malin och folk en snabbis. Helt okej dag som sagt :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: