awesomebitch

2011-04-21
13:50:43

that's life.

En månad och sex dagar, de är typ.. ingenting?
Trodde verkligen på oss, och ville verkligen inte det här egentligen.
Men nu är det som det är bara, sånt är livet liksom.


Idag ska jag med familjen till silverfallen, har aldrig varit där så ser fram emot att få ta många bilder med min systemkamera! :) Synd bara att jag är sjuk, har egentligen ingen ork att följa med, men kan ju inte missa de. Och jag blir faktiskt lättast frisk när jag låtsas som om att jag inte är sjuk, när jag är ute och flänger som vanligt så mår jag hur bra som helst, sen när jag är hemma och ligger i sängen så känner jag mig döende typ haha!

Sen ikväll kanske det blir moppe/grillning med Johanna och några mer, vi får se hur jag mår senare och vilka som vill följa med i så fall :) Nu ska jag sätta på en film och tycka mer synd om mig själv för att jag är sjuk haha, vi hörs :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: