awesomebitch

2011-04-18
01:23:53

helgen över :(

Har varit en sjukt underbart rolig helg. I fredags va jag med Malin, kommer inte ihåg vad vi gjorde haha men kul hade vi iaf.

Sen i lördags meckade vi moppe halva dagen (=simon fixade och vi satt och kolla på). Sen körde vi runt lite med martin, oskar, kim och markusson. De blev att vi drog till ekudden där rikard, jocke, sanna, meiia och jennifer satt och grillade, så jag satte mig vid dom ett tag istället och va social haha :) Efter det drog jag och Malin till gamla stan, och tog en cigg med niklas och någon albin tror jag han hette. På vägen hem träffade vi på vidar och två till, som jag fick en cigg av igen haha. Träffade massa folk den dagen, va faktiskt väldigt kul! :)

Idag åkte jag med syster till oxen och handlade och då fick vi för oss att vi skulle åka till farmor, så då åkte vi hem och skulle ta moppen. Så brorsan lagade kåpan och lampan så att den är laglig, TACK! :) Sagt och gjort, där satt vi och chillade med kaffe och bullar. namnam. Senare på kvällen brummade jag och melissa moppe, vi körde förbi kyrkogården och hälsade på mamma och pappa ♥ Sen lite innan tolv åkte vi till donken och käkade varsin cheesburgare, gott! Sen när jag hade följt melissa hem så tog jag en cigg med Malin utanför bara och pratade en stund.

Så har haft fullt upp hela helgen, varit ute massor! Skönt som fan med solen :* De enda negativa är att jag knappt kunnat prata med älskling eftersom han inte har pengar på telefonen, men förhoppningsvis kommer han till mig på onsdag eller något :')

Och nu ska jag sätta på en film som jag kan somna till, så vi hörs!'

Gamla bilder men de beskriver ju iaf vad vi gjort ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: