awesomebitch

2011-04-10
22:49:32

borta bra men hemma bäst.

Åkte ju till Kevin igår, och ärligt talat fick jag "hemlängtan" idag. Nästan så att jag längtade tills att bli hämtad haha :P Kändes jätte skönt att gå innanför dörren hemma, och att komma in i mitt egna rum, till min egna säng och alla mina egna saker. Trivs mycket bättre hemma, även om det är småbarn i familjen som går mig på nerverna när dom t.ex väcker mig tidigt på helgerna eller skriker. Men ändå så är det en så skön känsla att vara HEMMA! :)

Just nu halvligger jag i sängen och lyssnar på musik medans jag kollar facebook och msn, alltid denna jävla facebook alltså haha.. !
Om ca 9 timmar ska jag vara i skolan, så ska strax lägga mig och försöka sova också antagligen. Tänkte först göra om min header eftersom det bara är en tillfällig egentligen, men det kräver några timmar så får väl ta det någon dag när jag inte har något bättre för mig hehe!

Men vi hörs !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: