awesomebitch

2010-10-27
18:51:07

onti onti onti

Gymmade för två dagar sen, sprang först 15min på rullband, sen 30min på en sån där trampcykel. Utan att vila någonting i mellan åt alltså. Gissa om de va jobbigt!! Jag som har världens sämsta kondition också, kändes hela tiden som om att jag skulle dö. Och nu har jag jätte ont i benen. Men jag antar att de va värt de, mitt mål är att gå ner 2-3kg i vikt och bli lite smalare runt låren och magen :)

Har inte orkat pallra mig ner dit efter det haha,
men så fort träningsvärken har börjat släppa lite så får jag köra på hårt igen! :)

Ikväll blir det en lugn kväll med film, musik, dator och bara chilla,
skönt faktiskt. Imorgon blir det skola,(kanske träna liite) och fira
älskling på kalas med hans familj och släkt.  hehe!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: