awesomebitch

2010-10-23
20:01:58

helghelghelg
Man glömmer lätt av att blogga har jag märkt.
Senaste tiden har väl varit som vanligt antar jag. Allt rullar på.

Igår fyllde iaf älskling 17 år, ett stooort grattis till gubben ! ;p
Så jag och Didric bakade en kladdkaka till honom efter skolan,
sen åkte vi hem till han och överraskade han hihi.
Så har ju årets första snö kommit med (usch och fy)
så vi gick ut och byggde en snögubbe åt han heheh.
på kvällen firade jag älskling och hans familj på resturang,
de va riktigt mys, blev rhodos inne i gamla stan :*

Annars är de väl inget speciellt som hänt vad jag kommer på,
bara att jag äntligen fått ett helt eget rum, känns skönt kan jag säga!

och strax ska jag och älskling åka iväg till didde och ha "filmkväll" :)
ska kolla på ice age 3 bland annat, blir nog mysigt (:



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: