awesomebitch

2010-10-24
11:51:15

godmorgon regniga söndag!
Yees, idag tog jag mitt första gula p-piller så nu tar mensen slut, gött!
Så snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite..
Kom hem ungefär vid tolv igår, haha tiden går fort när man har kul tydligen, kändes inte som att vi va där så länge ! Sen däcka jag och älskling i sängen nästan direkt (eller jag låg på spikmatta en stund innan).

Idag ska vi troligtvis träna på korpen!
Ska köpa ett gymkort där, kostar bara 100kr/månad, billigt och bra :)
Nu ska jag äntligen försöka få bort min mage och lite av låren,
kan behövas efter allt godis, cola och all fet mat sen i somras..

Men nu ska jag in i duschen med min mobil, do you remember?;p

http://awesomebitch.blogg.se/2010/july/mobilberoende-titta-hit.html#comment

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: