awesomebitch

2010-07-19
21:50:48

Tänk efter ordentligt.

Erkänn, någon gång har ni säkert tänkt tanken.
Om ni skulle få ta med tre saker, vilka tre saker skulle ni då ta med er?
En öde ö.. Finns alltså ingen elektricitet eller något sånt som ni förstår haha.
Ingen båt, det är ju fusk haha!

Jag skulle ta med mig min pojkvän först och främst, han går alltid först i alla lägen.
Sen skulle jag ta med min säng! Usch annars kan man ju inte sova ordentligt.
Sista saken jag skulle ta med mig vore nog överlevnads grejer, man vet ju aldrig
hur länge man skulle bli kvar där. Kan vara bra att ha till mycket. :)



Kommentar:
#1: Jenny

Jag skulle ta med mig min pojkvän, såklart! Sen skulle jag ta med massor med mat, och..ööh...kläder? x) Ifall det blir kallt ;>

2010-07-20 @ 14:20:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: