awesomebitch

2010-07-30
14:42:34

Jag älskar dig mamma..
.. och jag förstår inte varför du försvann ifrån oss just nu, jag förstår inte varför livet ska vara så orättvist.
Att allt kunde gå så snabbt, på två dygn vändes hela mitt liv helt upp och ner,
två dygn fick vi gå runt helt panikslagna och chockade och bara vänta.
Bilden jag har i huvudet av när du låg på golvet, den plågar mig varje minut.
Jag klarar mig verkligen inte utan dig, det va ju du och jag som bodde tillsammans, jag kommer ihåg alla våra glada stunder,
vet inte hur jag ska finna lyckan igen utan dig.
Alla mina tankar går till dig mamma, du finns här hela tiden, skyddad inuti mitt hjärta. Jag kommer aldrig att glömma att du va världens bästa mamma <3
Vila i frid, och pappa tar hand om dig där uppe!


Kommentar:
#1: Jessica

Kan du berätta vad som har hänt ? om du vill såklart

2010-08-04 @ 21:11:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: