awesomebitch

2010-07-18
00:39:34

Awesomebitch Like/Not Like

..att ha pengar! utan pengar känner jag mig handikappad haha.
Man kommer ingenstans, och kan inte göra någonting typ.
..the piratebay! där kan man nästan hitta allt! filmer, spel, serier.
Alltså perfekt en regnig sommardag!
..sommar nätter! Nätter som är så varma att man kan vara utomhus,
nattbad med vännerna, kanske någon grillfest eller så ;p
..att ha pojkvän! Tänk er att inte ha någon att mysa eller sova
tillsammans med. Hemska tanke. Och underbart att känna sig älskad.


..skrikande småbarn! Jag blir fan galen, orkar inte lyssna på barnskrik..
finns några som bor över oss som väcker mig varenda jävla morgon.
.."unga-mamma-bloggar"! Shit hur många såna finns det egentligen,
man orkar inte läsa femtioelva olika bloggar om blöjbyten osvosv.
..fet mat! okej visst jag älskar det egentligen, men det är dåligt att man
går upp i vikt så jävla lätt utav det!
..lakrits! har bara ett ord att säga, usch! Smakar sjukt äckligt, luktar
sjukt äckligt, och ser sjukt äckligt ut.  
_____________________________________________________

tror ni märkte nu att jag gjorde en ny kategori ;)
ska snart fixa fler kategorier så bloggen blir roligare.

Kommentarer:

Gonatt och sov gott! :D

2010-07-18 @ 00:44:03

Fin blogg du har sötis!!



http://smekizz.blogg.se

2010-07-18 @ 03:46:04

Håller med dig! :D

2010-07-18 @ 13:11:48
#4: I.

Lyssna på musik när du sover, då hör du inte småbarnen. c:

2010-07-20 @ 00:16:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: