awesomebitch

2010-07-19
23:53:10

Alla är så jävla blåögda.
Here come's the truth.

Ja, jag tog ett inlägg av Amir och publicerade det tidigare för att det skulle verka som att han härmade mig och inte tvärtom.
Har tagit bort det nu för att vara rättvis.
Ni har många åsikter till varför jag tog det, för att min egna blogg är kass, för att jag är en kändiskåt fjortis, för att jag inte har någon egen fantasi.
Ja jag vet inte allt vad ni har skrivit idag.

Jag ville se hur många jag kunde påverka utav det, och det va en hel del kan jag säga. Jag har aldrig varit ute efter att bli "känd", det här var bara ett test.

Och inlägget under det här, självklart drev jag!
Om ni läser något annat utav min blogg så märker ni att jag inte är sån.
Men kul att se hur upprörda ni blev ;p

en enda dag fick jag över 8000 nya människor att kolla min blogg.
Där ser ni hur desperata folket verkligen är i dagens samhälle.

Så hejdååw allaw fjåårtiwsar kom iinteehhh tillbakaawh!

Kommentarer:

Fast du, det är ju enda en viss skillnad mellan desperata och nyfikna ? =P

2010-07-19 @ 23:56:34
#2: Linn

Jag målar porträtt och söker kunder.

Kolla in min blogg vettja :)

2010-07-20 @ 15:53:14
#3: moa

va hade du skrivit ?

2010-07-21 @ 23:26:16
#4: JJ

Det är jättekul att folk tar det så himla seriöst och verkligen går in i väggen för en sån här grej. Det här är ju riktig söndagshumor :)

2010-07-25 @ 15:15:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: