awesomebitch

2010-08-19
13:56:24

uppdatering om läget bara.
Min och älsklings 6månaders dag igår!
Det firade vi med att baka en tårta som
(tro det eller ej) faktiskt blev skitgod!
Alla andra ville iaf ha mer hela tiden så haha ;p.

"Bor" fortfarande hemma hos syster och hennes familj.
Har faktiskt börjat kalla det "hemma".
Vi får hoppas att jag kan bo kvar här,
för jag trivs verkligen superbra! :)
Tror det är bra för mig att ha en stor familj
och folk som är hemma hela tiden.

Btw har bytt mitt livs första blöja, as stolt!
haha, lilla ludvig som hade kissat när sanna
inte var hemma. Så då fick jag ta hand om det.

Annars är det ingenting speciellt, dagarna kommer och går.
Vi klarar oss fint, mycket tankar som snurrar bara.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: