awesomebitch

2013-01-12
04:53:46

Nails
Sitter uppe fortfarande. Vi sov hela dagen, käkade frukost/mat 23.30 haha.. Så tänkte att det är väl bättre att dygna då, lägga sig imorgon kväll/natt! Däremot känner jag mig oerhört rastlös, och hatar mig själv lite för att jag inte tog med mina nagellack hit till Skövde. Har inte haft målade naglar på några dagar nu och börjar få lite panik på det faktiskt! Är ju så sugen på att måla och greja. Köpte en såndär designpensel för några veckor sen, är betydligt lättare att måla med den! Tänkte köpa lite mer "nagel grejer" med, komma igång med det ordentligt och kanske bli duktig på det, hehe :)

Mina senaste naglar (känner att det v länge sen jag höll på med sånt här, blir ju inte som jag vill! men vad säger man, övning ger färdighet ;) )







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: