awesomebitch

2013-03-06
15:38:14

6 mars
Hellu! Idag fick jag hem mina utredningspapper från soc på posten, satte mig och läste igenom dom och det va en hel del som stog med. Jag insåg i alla fall att shit vad jag själv har växt och mognat på bara några månader. I november när jag flyttade hit till björkvägen, då va jag den som sprang upp och stängde in mig på mitt rum så fort jag va hemma, och kände sig lite obekväm med att sitta och t.ex äta med dom andra ifall dom skulle börja ställa frågor. Nu är jag den som kommer ner så fort jag har vaknat, och inte är där uppe mer än när jag ska sova eller duscha. Nu letar jag efter folk här hemma som har lust att sitta och vara sociala med mig. Det är samma sak utanför hemmet med, nu har jag inte problem med att prata med folk när jag har varit ute och festat t.ex, eller att prata med nya människor. Hade jag fyllt 18 och fått gå ut i november hade jag nog hållt mig för mig själv där ute haha.. Det enda sociala jag fortfarande har svårt för är väl då att handla själv, att beställa och betala saker själv. Men det håller jag också på att träna bort! Det är några stycken som har påpekat just det att jag har blivit mycket mer öppen, och släpper in folk i mitt liv och delar mina tankar, jag säger till vad jag tycker och känner. Den jag ska tacka detta för är nog min kära pojkvän, som gör mig trygg i mig själv och mer självsäker, han får mig att växa som person! Hade det inte varit för honom vet jag inte vart jag hade varit just nu faktiskt, förmodligen på samma nivå som innan. Det känns så oerhört skönt att känna att man kommer framåt!!

Och nu ska jag gå ner till källaren och fixa min tvätt, sen blir det iväg till umo och kolla upp lite saker, hoppas på att jag får några svar för det här börjar störa mig något enormt.. Vi hörs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: