awesomebitch

2013-01-10
23:24:18

kärlek är någonting vackert
Jag vill att du ska veta att jag älskar dig väldigt mycket. Mina känslor för dig växer bara mer för varje dag som går, och allt det här känns så bra. Du gör mig alltid på bättre humör och får mig verkligen att må bra! Du har gett mig styrkan att ta tag i mina problem och fokusera på framtiden, du hjälper mig framåt och gör mig till en bättre människa. Jag är oerhört tacksam över att få ha dig i mitt liv, och att få kalla dig älskling. Ser fram emot en framtid med dig! Även om det kommer dåliga stunder (vilket det förmodligen gör) så vet jag att vi kommer kunna ta oss igenom det, för jag tänker kämpa för din skull, för Våran skull! För detta är någonting riktigt vackert som jag inte tänker kasta bort eller förlora! Du är det bästa i mitt liv hjärtat.

så underbart fin!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: