awesomebitch

2013-01-09
02:20:35

Jan. 09, 2013
kan fortfarande inte somna, blir galen på det här! Och ju längre tid de tar att somna desto mer börjar man ju tänka på för att man blir frustrerad. Sen kommer jag istället sova halva dagen imorgon, sen inte kunna somna på kvällen då heller. Det blir ju som en ond cirkel. Faktiskt funderat på om jag kanske borde skaffa mig sömntabletter. hmm. Kom och tänka på en sak nu med, det är sjukt hur lätt man kan sakna en person. Som nu, jag saknar min kära pojkvän, ändå så ligger han i samma säng.. Fast sover då. Men jag saknar att se hans blick, och pussarna.. haha! och att bara höra hans röst eller känna hans hand i min. Sugen på att väcka honom, men stackarn behöver sova som har skola imorgon! Får hoppas att han väcker mig imorgon innan han drar iväg dit, hehe.
så ja.. vad händer? Jag ligger här och kollade precis klart på hobbit, nu ska jag väl göra ett nytt försök att bli trött nog att sova!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: