awesomebitch

2013-01-09
00:15:17

forever alone
Ligger i sängen hemma hos älskling och tittar på film, han har somnat så jag känner mig rätt ensam faktiskt. Är inte alls trött heller så vet inte hur jag ska kunna somna.. Kan va för att jag har mycket som snurrar i huvudet nu med, att skolan börjar på torsdag och hur det ska gå, och hur det ska gå att sova ensam imorgon igen. Har inte sovit ensam på en halv månad! Men det är ju iofs bara två nätter det handlar om innan det är helg igen, så jag överlever ju. Är bara rädd för att få ångestattacker på kvällarna jag är ensam, och inte ha någon att prata med då.. Men sånt går ju också alltid över, kanske bara borde sluta oroa mig så mycket för saker och ting och ta det som det kommer. jaja.
Juste, hittade äntligen(!!) en app på Android market för blogg.se, den jag skriver ifrån nu. Så tänkte testa hur det funkar att lägga upp bilder ifrån den.

från nyår!


glaaas, haha.


nya jeans jag fick av syster i julklapp, har äntligen bytt till mig rätt storlek och jag är super nöjd med dom!!


och ja, en bild på mig. tänkte förresten att det snart är dags för att fixa i ordning bloggen och byta header, inte lätt när man byter hårfärg hela tiden. ;)

Nu ska jag försöka fokusera på filmen igen och försöka bli trött nog för att sova. Nattinatti!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: