awesomebitch

2011-03-18
23:53:58

jag saknar er båda så.

Vissa kvällar vågar jag faktiskt tänka på mamma, på vad som egentligen hände de där två dagarna. Ibland är det skönt att bara släppa kontrollen och få gråta ut ensam, gå ut på balkongen, ta massa cigg, och bara låta tårarna rinna när ingen ser. Jag minns det så väl hur rädd och ynklig jag va. Hur jag trodde att jag aldrig skulle klara av att leva mitt liv. Men alla vänner och mina underbara syskon fanns där och stöttade, visade mig att livet går vidare. Även om hela ens värld har rasat, så kan man bygga upp den igen. Även fast en stor del av mitt hjärta saknas, så lever jag fortfarande.

Jag vill tacka mina föräldrar för att dom uppfostrade mig till den jag är idag, att dom fick mig att bli en stark tjej som klarar av bekymmer och problem. För att dom visade mig vad kärlek är, för att dom alltid va godhjärtade mot mig och ställde upp! Och jag vet att vi kommer att ses igen. ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: