awesomebitch

2011-06-17
09:25:21

förvirrande

Va länge sen, men har varit mycket senaste tiden. Många tankar som snurrar runt, ledsna, glada, förvirrade, sårade, nyfikna. Jag vet inte vad jag ska ta mig till med allt, vet inte vad jag vill bli, vill inte vara ensam. Jag saknar den person som betyder mest för mig. Vet att jag blivit en mycket sämre person än vad jag var innan, inte alls lika glad och positiv, sprider dålig energi. Men jag försöker bli som förr igen, men det är inte så lätt bara sådär. Vissa dagar är jag hur glad som helst mot alla, sen nästa är jag deprimerad själv över andra saker och är bara ledsen&sur, vill inte vara sånhär, vad fan ska man göra? gå hos psykolog? Skulle nog behöva det, i alla fall prata med någon om mitt liv, om allt som hänt, bara få ut allting och komma över det. Lära mig att hantera all sorg så att det kommer ut i jämn takt, inte bara helt plötsligt ibland som de gör nu..


Nog om de, borde försöka vara mer glad nu. Fick sommarlov igår och idag ska jag iväg på sista natten med gänget. Alltså skara sommarland från 15.00-01.00.
Får sluta tänka negativt så att jag i alla fall får det roligt där. :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: