awesomebitch

2011-08-15
23:16:13

utveckling

Sitter och kollar igenom gamla bilder på datorn, eller ja gamla och gamla såna som är några år tillbaka. Och jag har hittat massa bilder på mig själv, men har tydligen täckt över mitt ansikte på varenda en.
Typ såhär ser det ut:



Eller stilen med att "diskret" hålla någonting för:



Haha kommer ihåg hur missnöjd jag va med varenda bild den tiden, alltid va det något som va fel. Antingen såg näsan för stor ut, läpparna för ojämna eller så va inte ögonen tillräckligt fina. Men såna komplex har jag faktiskt kommit över nu för tiden, jag tillåter fortfarande inte att andra tar bilder på mig, men jag kan ta bilder på mig själv som jag vågar visa för över 500 personer(+antagligen massa fler) på facebook, det tycker jag är en ganska bra förbättring! För några år sedan ville jag inte ens visa bilder på mig själv för kompisar :)

Nu för tiden:
håller föremålen bredvid istället för framför ansiktet ;)

Kan lägga upp en bild som ingen någonsin har sett förut som dessutom inte är den bästa på mig.

Och den oseriösa och osminkade! :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: