awesomebitch

2011-08-14
21:25:21

rastlös !

Har åkt på ögoninflammation igen, fast den här gången på båda ögonen. Förra natten och den här dagen har varit hemska. Vaknade minst en gång i timmen för att ögonen klibbade, sen idag har jag inte kunnat sitta vid datorn ens för att jag knappt har kunnat hålla ögonen öppna. Har suttit och läst hela dagen, så har redan tagit slut på en hel bok. Sen senare kom Malin och Meiia förbi med choklad och cola och höll mig sällskap ett tag, tack gullungar ni är underbara ♥
Snart ska jag försöka se på en film, det verkar gå helt okej med ögonen så länge jag kollar ovanifrån, alltså om jag sitter upp med datorn precis framför mig :) Annars blir det att läsa igen och beklaga sig till folk via sms haha! Vi hörs nästa gång jag har tråkigt och tänker på att uppdatera här.

Ganska gammal bild jag antagligen inte har visat förut.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: