awesomebitch

2010-09-22
22:30:26

vissa dagar vill man bort.
De finns både bra och dåliga dagar.
Idag började som en bra dag, men sen fick jag ångest som kom från ingenstans. Kände bara att jag ville bort från denna stad, detta land, denna världsdel.
Att bara få börja ett nytt liv någonstans där man inte känner någon.
Att få fly bort från verkligheten bara, bort från all skit som händer här.

Jag vill ha tillbaka mitt liv, någon tog det ifrån mig.
Jag vill vara liten igen, då man hade en hel familj♥

Livet är inte alltid så som man vill att det ska vara,
men det är bara att bita ihop och kämpa vidare hela tiden.

Kommentar:
#1: Nina

<3 precis så som jag förklarade för dig att jag känner. den känslan går över så småningom, tror anledningen till att vi känner så just nu är pga allt som hänt oss. det blir liksom som att man kopplar mariestad, sverige till allt det dåliga. :/

2010-09-23 @ 01:47:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: